Lista Kowalika

Polecani profesjonaliści online marketingu

Marcin KowalikNa przestrzeni ostatnich kilkunastu lat poznałem wielu wspaniałych specjalistów online marketingu. Najpierw pracowałem w agencji performance marketingu, pomagając firmom takim jak Liberty Direct, Santander, Meritum Bank, mBank, Bank Pocztowy czy Merlin w pozyskiwaniu klientów przez Internet. Później, zmieniłem strony i już jako marketer i country manager budowałem strategie marketingu internetowego, tworzyłem briefy i starałem się lepiej poznać kolejne lejki sprzedażowe.

Od tamtego czasu poznaję wielu wspaniałych profesjonalistów, ludzi pełnych pasji, którzy niejednokrotnie inspirowali mnie do działań czy rozwoju. Od nich właśnie nauczyłem się wiele, dzięki nim jestem tu gdzie jestem i oni moim zdaniem są prawdziwymi twarzami polskiego marketingu internetowego. Poznaj – Reklamoznawców.

Nie wszyscy są CMO w dużych korporacjach. Nie wszyscy z nich dają publiczne wystąpienia na wydarzeniach takich jak TED, DMEXCO czy IAB Forum czy Showcase lub Internet Standard. Wszyscy oni jednak są oddanymi swojej pracy pasjonatami. Każdy z nich posiada doświadczenia w innym temacie: SEO, SEM, marketing afiliacyjny, design, content marketing, e-commerce.

Jeżeli jakaś osoba znalazła się się na tej liście – możesz być pewien, że rekomenduje jego lub jej talent, wiedzę, doświadczenie oraz, co jest bardzo ważne – podejście do współpracy i osobowość. Może ona posłużyć jako punkt wyjścia dla Ciebie przy poszukiwaniu partnera do działań marketingowych. Lista nie jest sortowana w jakikolwiek sposób. Nie jest to też ranking. Nie jest to jej finalna postać. Stale ją poprawiam. Nie ma na tą listę wpływu budżet czy ranking celebrytów. Nie jest to też po prostu kopia moich kontaktów z LinkedIn, Xing czy Goldenline. Jeżeli z jakiegoś powodu nie chcesz być na tej liście – proszę, daj mi znać.

wiktor-lyczko-84-84

Wiktor jest założycielem generujleady.pl, specjalizuje się w definiowaniu cykli zakupowych, tworzeniu lejków sprzedażowych, a sukcesy odnosił między innymi w Groupon Polska, Agora SA, Infor Biznes i wydawnictwie Deutscher Fachverlag. Ja miałem przyjemność poznać Wiktora podczas jednej z konferencji dotyczącej właśnie efektywnego pozyskiwania leadów. Każdy z nas wtedy podchodził w swojej prelekcji do tego zagadnienia od innej strony.

Wiktor Łyczko
generujleady.pl

Paweł_Krzych_reklamoznawca

Teoretyk i praktyk social media marketingu i nowoczesnej komunikacji z klientem. Inicjator wielu ciekawych wydarzeń branżowych, towarzyska dusza i najlepszy promotor Szczecina jakiego znam. W home.pl odpowiadał za marketing w mediach społecznościowych. Obecnie współwłaściciel agencji social media marketingu tencat.pl.

Paweł Krzych
tencat.pl

Paweł_Sala_freshmail_reklamodawca_pl

Paweł jest Dyrektorem Zarządzającym w freshmail.pl, oferującej ciekawe rozwiązania z zakresu email marketingu. Od kiedy pamiętam, Paweł był zawsze bardzo aktywnym mówcą chętnie dzielącym się swoją wiedzą podczas wielu konferencji. Jego doświadczenie i umiejętność przekazywania wiedzy wielokrotnie zainspirowały mnie do nowych działań w email marketingu.

Paweł Sala
freshmail.pl

Tomasz-Karwatka-reklamoznawca_pl

Dla wielu przedstawicieli polskiego marketingu internetowego z którymi rozmawiałem, Tomasz Karwatka jest właściwą osobą, jeżeli ktoś pyta o ``faceta od E-commerce``. Autor wielu publikacji, prelekcji i książek. Posiada olbrzymią wiedzę popartą doświadczeniem. CEO w Divante.

Tomasz Karwatka
divante.pl

Michał Cortez

Kiedyś po stronie klienta (answear.com), dziś w Saatchi & Saatchi, Interactive Solutions.
Michał ma olbrzymie doświadczenie w nakręcaniu sprzedaży dla e-commerce. Uczy na AGH i Akademii Leona Koźmińskiego. Człowiek tysiąca dobrych pomysłów.

Michał Cortez
Saatchi & Saatchi

Dariusz_Zaniecki-Reklamoznawca_pl

Widziałem Dariusza przy pracy nad kampaniami SEM dla największych banków i ubezpieczycieli w Polsce. Wykraczanie poza cele sprzedażowe i oczekiwania klienta było dla niego wtedy codziennością. Olbrzymi talent w optymalizowaniu kampanii performance marketingu. Bardzo dobre zrozumienie zależności między produktem a sukcesem kampanii. Chodząca skarbnica wiedzy i doświadczenia. Dariusz najpierw był Campaign Managerem SEM w Zieltraffic by następnie stać się Head of Tracking & Search Analytics w Ingenious Technologies AG.

Dariusz Zaniecki

Michał_Hamera

Michał z sukcesem i rozmachem organizuje profesjonalne konferencje w Szczecinie (Inspiration Day Show i Marketing Trends), wypełniając po brzegi widownie, a na scenę ściągając wyjątkowych prelegentów. Również znawców marketingu. Michał zajmuje się też coachingiem i doradztwem. Jako trener zajmuje się m.in. tematyką finansów, zarządzania, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku, autoprezentacji oraz komunikacji.

Michał Hamera

Marcin_Pus

Marcin współtworzy z Pawłem Krzychem tencat.pl. Współpracował z home.pl, Ogicom, lightmenu.pl, Miastem Kołobrzeg, Mindflow przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii social media. Ma genialne pomysły na marketing w mediach społecznościowych dla gastronomii. Realizacja zaplanowanych działań jest też na topowym poziomie.

Marcin Puś
tencat.pl